معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت کشور را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی ایثار گران هستیم

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نادر صفر زاده در دومین جلسه شورا هماهنگی امور ایثار گران آدربایجان غربی اظهار کرد: امنیت کشور را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی ایثار گران هستیم و همواره باید قدردان مجاهدت، جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگران باشیم ولیذبه دلیل کثرت و وسعت جامعه ایثارگری فرصت برای رسیدگی به همه این افراد مهیا نیست و نتوانستیم درحد مطلوب انتظارات انان را پاسخگوی باشیم.

 وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود در امور ایثار گران بایستی ابهامات موجود در قانون های ابلاغی رفع و رجوع شوند تا بخشی از مشکلات کثیری که در این بخش وجود دارد حل شوند.

وی با بیان اینکه کشور غنی از منابع مختلف بوده که باید از این منابع نهایت بهره  را برد و از آن برای اشتغال و آبادانی کشور استفاده کرد خاطر نشان کرد: با توسعه شرکتهای دانش بنیان می توان در راستای افزایش بهره وری و راندمان تولیدات محصولات کشاورزی و ایجاد کارآفرینی و اشتغال جوانان گام برداشت.

لطیفه قاسم پور دبیر کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان در آذربایجان غربی  در این جلسه با بیان اینکه آذربایجان غربی باتوجه به بررسی های صورت گرفته در سطح کشور رتبه سوم در مناسب سازی ساختمان های ستادی ادارات در سال 95 در کشور  را داراست افزود: میانگین مناسب سازی کل ساختمان ادارات در 6 ماه اول سال جاری، 74 درصد است.

وی در خصوص اقدامات کمیته مناسب سازی استان تصریح کرد: برگزاری بیش از 50 جلسه مناسب سازی ساختمان ها و ابنیه های استان و همچنین مناسب سازی کلیه ساختمان سازمان بهزیستی استان بخشی از اقدامات این کمیته است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در جهت مناسب سازی معابر شهری گفت: برنامه کشوری در این خصوص ابلاغ نشده است ولی برخی از شهرداری ها در جهت بهسازی مسیر ها و معابر شهری اقدامات قابل توجه انجام داده اند که قابل تقدیر است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.