مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از برگزاری جشن عاطفه ها دربیش از یک هزار پایگاه کمیته امداد استان خبرداد.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس در استان تصریح کرد: امسال یک هزار و 500 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در قالب پایگاه های ثابت، سیارومراکز نیکوکاری در راستای هرچه پرشکوه تر برگزاری جشن عاطفه ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها باشعار مهر در انتظار همدلی در سراسر استان برگزار می شود افزود: علاوه بر پایگاههای ثابت و سیار در استان، 250 هزار پاکت نیزدر مدارس استان توزیع می شود.

سهندی با اشاره به عملکرد کمیته امداد استان طی سال گذشته تصریح کرد: 19 میلیارد ریال با همت نیکوکاران استان جمع اوری شده که از این میزان 4 میلیارد ریال کمک نقدی، 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کالا، 4 میلیارد و500 میلیون ریال از مراکز نیکوکاری و 2 میلیارد ریال کمک مستقیم توسط خیرین به دانش اموزان نیازمند استان بوده است.

وی با اشاره به میزان مشارکت مدارس در طی جشن عاطفه های سال گذشته گفت: سال گذشته 4 میلیارد ریال ازمدارس آذربایجان غربی برای رفع نیاز دانش اموزان تحت پوشش کمیته امداد اذربایجان غربی جمع اوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 218 پایگاهبه منظور جمع اوری حسنات نیکوکاران استان دایر بود اظهار کرد: 57 پایگاه ثابت در میادین و میعادگاههای نماز جمعه شهر، 656 پایگاه سیار، یک هزار و 67 پایگاه در مدارس و 29 پایگاه در مراکز نیکوکاری دایر بوده است.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: 14 هزار دانشجو و دانش آموز زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان مشغول تحصیل هستند.

سهندی با اشاره به مساعدت مالی خیرین و نیکوکاران آذربایجان غربی به مددجویان کمیته امداد در ماه جاری اظهار کرد: 8 میلیارد ریال کمک و مساعدت مالی از سوی نیکوکاران انجام شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.