جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 34 کودک و 95 نوجوان از آذربایجان غربی به عنوان دوست داران محیط زیست با ارسال آثار ادبی در این مسابقات شرکت کردند.
وی ادامه داد: در مجموع 78 اثر در بخش داستان نویسی و 51 اثر در بخش شعرگویی از این استان به دبیرخانه مسابقات در تهران ارسال شده است.
به گفته وی سومین دوره جایزه سپیدار با هدف ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و زمینه سازی برای فعالیت جوانان و نوجوانان در حوزه های حفاظت از محیط زیست در قالب بخش ادبی و غیرادبی با موضوعات محیط زیست برگزار می شود.
به گزارش ایرنا فراخوان سومین دوره جایزه سپیدار توسط سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در سه بخش شعر و داستان، گزارش از فعالیت‌های زیست محیطی و معرفی یا خلاصه نویسی کتاب در فروردین سال 1396 منتشر شده بود و مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور سال جاری تمدید شده است.
جایزه سپیدار هر ساله با تاکید بر فرهنگ‌ سازی در زمینه محیط ‌زیست در 2 گروه سنی بزرگسال و کودک‌ و نوجوان فراخوان می‌دهد و امسال نیز همانند 2 دوره گذشته از شاعران و نویسندگان دعوت کرده است تا آثار ادبی چاپ‌ نشده خود را با موضوع‌های زیست محیطی به دبیرخانه این مسابقات ارسال کنند.
آثار ارسالی باید در قالب داستان (داستان کوتاه، بلند، رمان) و شعر با موضوع محیط زیست نوشته شود.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.