آیین افتتاحیه بخش خواهران چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه برگزار شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شهلا تاحفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه بخش خواهران چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در حسینیه تارالله ارومیه برگزار شد افزود: انس با قران در تقویت باورهای دینی خانواده و نسل جوان و پیشرفت جامعه موثر است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات جامعه با  انس زن با قران  اظهار کرد: زنانی که با مفاهیم قرانی انس گرفته اثرات زیادی در تربیت نسل اینده و جوان دارند.
تاجفر با اشاره به تاکیدات معظم له در خصوص عمومیت یافتن تلاوت و انس با قران تصریح کرد: قبل از انقلاب فعالیت قرانی کمرنگ بوده و تعداد حافظان و مولفین قرانی در حوزه فعالیت های قرانی اندک بودند که به برکت نظام اسلامی این محافل قرانی رو به رشد است.
 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قران در ارومیه افزود: خدارا شاکریم که باگسترش فعالیت های قرانی، آذربایجان غربی میزبان بیش از یک هزار برگزیده قرانی در چهلمین دوره مسابقات قرانی است.
وی برگزاری مسابقات را فرصتی برای جاری شدن نور قران در بین جامعه دانست و گفت: امید است برگزاری محافل و مسابقات قرانی  زمینه حل مسایل و مشکلات مردم استان و جامعه شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.