به گزارش یکشنبه شب ایرنا، آذربایجان غربی شروع قدرتمندانه ای در این دیدار داشت و با نتیجه 25 بر 19 ست اول بازی را درو کرد و در ست دوم نیز ستاره های جوان آذربایجان غربی توانستند با فاصله 11 امتیازی و با نتیجه 25 بر 14 جوانان فارس را شکست دهند.
تیم آذربایجان غربی در ست سوم با نتیجه 25 بر 22 همچنان یکه تازی کرد تا چهارمین بازی خود را بدون شکست با اقتدار پیروز شود و مقتدرانه و کسب با 12 امتیاز کامل به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کند.
تیم قزوین نیز در ادامه بازی های روز چهارم با نتایج 21 بر 25، 25 بر 20، 29 بر 27، 23 بر 25 و 15 بر 12 تیم مازندران را با نتیجه سه بر 2 مغلوب کرد.
تیم توابع تهران نیز که در روز گذشته در مقابل اصفهان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بود، در یکی از حساس ترین دیدارهای روز چهارم با نتایج 34 بر 32، 22 بر 25، 19 بر 25 و 19 بر 25 و در مجموع با نتیجه یک بر سه بازی را به تیم گلستان واگذار کرد.
تیم اصفهان نیز در آخرین دیدار روز چهارم لیگ والیبال دسته یک جوانان کشور با نتایج 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 21 و در سه ست پیاپی تیم اردبیل را به زانو در آورد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارومیه شهر والیبال خیزی است و برگزاری این مسابقات در این شهر موجب می شود تا جوانان والیبال دوست اش بهترین الگو را برای ادامه مسیر ورزشی خود انتخاب کنند.
محمد وکیلی، ادامه داد: نیمی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان متعلق به شهر ارومیه است و در مجامع بین المللی برای کشور افتخار آفرینی کرده اند.
وی راجع به علت حضورش در این مسابقات گفت: در این بازی ها حضور یافتم تا بازیکنی برای تیم ملی از قلم نیفتاده باشد زیرا باید نسبت به بازیکنان جوان اطلاعات کافی را داشته باشم و این یکی از مهمترین وظایف سرمربی است.
محمد رجالی، سرمربی تیم اصفهان نیز در مورد سطح این رقابت ها گفت: علاوه بر تیم آذربایجان غربی بقیه تیم های این دوره نیز بسیار عالی هستند و تیم اردبیل که جزو تیم های یقه گیر این دوره از مسابقات است، امروز حریف سرسختی برای اصفهان بود.
وی با اشاره به برد شیرین تیم اصفهان در مقابل اردبیل، ادامه داد: بازی امروز را با 2 هدف عمده ماندن در لیگ و حفظ موقعیت در جدول بازی ها دنبال کردیم و با برخورداری از انسجام تیمی توانستیم به هدفمان در مقابل این رقیب سرسخت و قدرتمندان برسیم.
سرمربی تیم والیبال جوانان آذربایجان غربی نیز گفت: تیم ما با هماهنگی لازم توانستند به عنوان سرگروه و با کسب 12 امتیاز کامل به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.
یاشار جوادی با تقدیر از تماشاگران و هواداران تیم آذربایجان غربی ادامه داد: سطح مسابقات و تیم ها بسیار عالی است و تیم ها از نظر فنی به هم نزدیک هستند.
به گزارش ایرنا فردا / دوشنبه، 20 شهریور 1396/ و در پنجمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور تیم های گلستان با اردبیل، قزوین با فارس، اصفهان با آذربایجان شرقی و مازندران با تهران به رقابت می پردازند.
جوانان والیبالیست 10 استان آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان در این رقابت ها حضور دارند و به مدت یک هفته در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با هم به رقابت می پردازند.
این مسابقات در 2 گروه پنج تیمی دنبال می شود و در گروه یک تیم های آذربایجان غربی، تهران، فارس، قزوین و مازندران حضور دارند؛ گروه دوم لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور نیز شامل تیم های توابع تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، اردبیل و اصفهان است.
8135/ 3072
** گزارش از: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.