آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن که از 11 شهریور ماه در ارومیه آغاز شده بود پیش از ظهر امروز همزمان با عید سعید غدیر خم در حسینیه ثارالله و با پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت سید مصطفی حسینی نفر اول رشته قرائت آغاز شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران و در 5 رشته قرائت، حفظ کل ، ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء پیش از ظهر امروز شنبه 18 شهریور ماه مصادف با عید سعید غدیر خم و با حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی، جامعه قرآنی و قاریان و حافظان شرکت کننده در این دوره از مسابقات آغاز شد.
یکی از برنامه های آیین اختتامیه این دوره از مسابقات تجلیل از مقام استاد سید مهدی فاطمیان، پیشکسوت رشته حفظ قرآن است که سال های سال در این عرصه مشغول فعالیت و تربیت قرآن آموزان هستند.
تلاوت مقام نخست رشته قرائت توسط سید مصطفی حسینی، سخنرانی استاندار آذربایجان غربی در قالب برنامه گفت و گوی تلویزیونی، مدیحه سرایی و ذکر مناقب و فضایل امیرالمومنین (ع) به مناسبت عید غدیر و تجلیل از برگزیدگان رشته های آوایی از دیگر برنامه های آیین اختتامیه این دوره از مسابقات است.
براساس این گزارش، هم اکنون آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حسینیه ثارالله آغاز و به طور مستقیم نیز از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قران در حال پخش است.
براساس این گزارش قائم مقام سازمان اوقاف مهندس عبدالرضا عابد و مهندس قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی هم اکنون در مراسم حضور یافته اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.