حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مختار دهقان از خراسان رضوی، مهدی غلام نژاد از استان تهران و امید حسینی نژاد از خراسان رضوی نیز با کسب رتبه های عالی در رده های بعدی قرار گرفتند.
وی افزود: با نظر هیات داوران، مهدی شایق از یزد، سید جاسم موسوی از خوزستان و علی قاسم آبادی از تهران نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی اضافه کرد: در رشته قرائت برادران چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، 74 شرکت کننده از 31 استان کشور حضور داشتند که در مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: 38 شرکت کننده از این تعداد از 18 استان کشور به مرحله نیمه نهایی و هفت شرکت کننده از پنج استان به مرحله نهایی راه یافتند.
به گزارش ایرنا، رشته قرائت تحقیق مهمترین رشته مسابقات سراسری قرآن کریم به شمار می رود زیرا این رشته در مسابقات بین المللی تهران، مالزی و دیگر مسابقات جهان اسلام نیز برگزار شده و نفرات برتر رقابت های کشوری به رقابت های بین المللی اعزام می شوند.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه هفته گذشته /11 شهریورماه/ در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شده است و امروز با برگزاری آئین اختتامیه، بخش برادران این رقابت ها به پایان می رسد؛ مسابقات رشته های مختلف بخش خواهران از فردا /یکشنبه/ آغاز می شود و تا 26 شهریورماه جاری ادامه می یابد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.