حسن مهری روز پنجشنبه در حاشیه چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه شئون جامعه اسلامی باید با تعالیم اسلامی هماهنگ و همسو باشد و فعالیت های قرآنی در تحقق این هدف متعالی تاثیر چشمگیری دارد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی سازمان اوقاف هرساله در چهار مرحله برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات نقش اساسی در نشر و اشاعه معارف اسلامی و قرآنی دارد و بهره برداری حداکثری از این رویداد فرهنگی ضروری است.
وی به برگزاری چهلمین دوره این مسابقات در ارومیه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت مسابقات قرآنی هماهنگی لازم با تمام کمیته ها در بخش بانوان و برادران از مدت ها پیش انجام شده و در حال حاضر این مسابقات با روندی رضایت بخش در حال اجراست.
وی گفت: همزمان با چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم 15 محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان ملی و بین المللی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی در حال برگزاری است.
رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: علاوه بر محافل انس با قرآن، نمایشگاه های قرآنی نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات در ارومیه برپا شده است.
به گزارش ایرنا، مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از 11 شهریور در ارومیه آغاز شده است و تا 24 شهریور 1396 با شرکت 900 نخبه قرآنی از سراسر کشور ادامه می یابد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.