محمد پردل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم افزود: این رسانه ها اخبار، مصاحبه ها، نتایج لحظه به لحظه مسابقات را برای مردم علاقه مند به قرآن در سطح عالی منعکس کرده اند.
وی اظهار کرد: در طول برگزاری مسابقات روزانه 20 گفت ‌و گو با شرکت کنندگان، هیات داوران و مدعوین حاضر در سالن مسابقات و نیز عوامل اجرایی مسابقات انجام شد.
وی اضافه کرد: گزارش فعالیت‌های صورت گرفته توسط رسانه‌ها روزانه به مسئولان برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن ارائه شد که با توجه به حجم قابل توجه فعالیت این بخش مورد توجه مسئولان قرار گرفت.
مسئول اجرایی و هماهنگی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیان کرد: در این مسابقات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا خبرنگاران به راحتی بتوانند با افراد موردنظر خود مصاحبه کنند و در این خصوص زیرساخت های ارتباطی لازم مهیا شده است.
به گزارش ایرنا، مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از یازدهم ماه جاری در ارومیه آغاز شده و تابیست و چهارم همین ماه با شرکت 900 نخبه قرآنی از سراسر کشور ادامه دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.