** رفع کمبود مسجد و توسعه فرهنگسراهای قرآنی از وظایف مهم شورای شهر پنجم در ارومیه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رفع کمبود مسجد در نقاط مختلف شهری و توسعه فرهنگسراهای قرآن و عترت، وظیفه مهم شورای شهر پنجم در چهار سال آینده است.

** فرماندار: دولت 200 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جاده خوی - قطور اختصاص داد
فرماندار خوی گفت: دولت دوازدهم 200 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جاده 67 کیلومتری خوی - قطور که در مسیر جاده مرزی ترکیه قرار دارد، اختصاص داد.

** پیش بینی برداشت 30 هزار تن تخمه آفتابگردان و کدو در خوی
مدیر جهادکشاورزی خوی گفت: پیش بینی می کنیم پاییز امسال بیش از 30 هزار تن محصول از مزارع تخمه های آجیلی آفتابگردان و کدو در این شهرستان برداشت شود.

** آذربایجان غربی جزو استان های برتر در مقابله با بازیهای رایانه ای غیر مجاز است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: این استان جزو استان های برتر در مقابله با بازی های رایانه ای غیر مجاز است در حالی که پیشتر وضعیت نامناسبی در این بخش داشت.

** بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه به بخش دیالیز بیماران قلبی مجهز شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در راستای کاهش خطرات انتقال بیماران پرخطر قلبی برای انجام عمل دیالیز در دیگر بیمارستان های شهر، بخش دیالیز بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدا (ع) ارومیه به بهره برداری رسید.

** نفرات برتر رشته حفظ موضوعی قرآن چهلمین دوره مسابقات قرآن مشخص شدند
رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در ارومیه گفت: پنج نفر نخست رشته حفظ موضوعی قرآن کریم این دوره از مسابقات معرفی شدند و رتبه های اول تا سوم به استان های خراسان رضوی، البرز و اردبیل رسید.

** آذربایجان غربی مقام نخست اسلحه سابر مسابقات شمشیربازی شمال غرب کشور را کسب کرد
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: تیم شمشیر بازی این استان در بخش اسلحه سابر در نخستین دوره المپیاد شمشیربازی شمال غرب کشور، مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.