معاون آموزش، پژوهش و فناورى جمعیت هلال احمر کشور بر لزوم علمی بودن ماموریت های هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربى، حمیدجمال الدینى  در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی مدیریت بحران پیشرفته ویژه معاونین و رؤسای شعب هلال احمر شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد، هدف از برگزارى کارگاه را ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین معاونین و رؤساى شعب دانست و گفت: ما باید با ارتقاء و به روزکردن دانش و اطلاعات خود، مرجع علمى ماموریت هاى خود شویم.

وی اظهار کرد: انتقال تجربیات مؤثر و به واسطه آن شناخت ظرفیت هاى خارج از مجموعه هلال احمر مى تواند دستاوردى مطلوب براى این کارگاه بشمار آید و باعث ارتقاء سطح عملکرد شعب و استان ها در مواجهه با حوادثى که تا کنون آنرا تجربه نکرده اند شود.

معاون آموزش، پژوهش و فناورى جمعیت هلال احمر کشور افزود: امیدوارم ارزیابى اساتید و مسئولان از این کارگاه با دقت هرچه بیشترى صورت گرفته تا ازین دوره آموزشى سه روزه نتیجه مطلوب را بگیریم.

وى افزود: با شناخت ظرفیت هاى درون جمعیتى و بررسى اقدامات و موفقیت هاى سایر دستگاه هاى موازى با اهداف هلال احمر مى توان نسبت به ارتقاء فرد در جمعیت و همچنین پیشرفت کلى مجموعه اقدام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر آذربایجان غربى گفت: امیدوارم تلاش هاى مسئولان اجرایى کارگاه و اساتید محترم، هم راستا با اهداف آقاى جمال الدینى بوده و به نتیجه مطلوبى برسیم.

به گزارش ایسنا؛این کارگاه سه روزه  با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناورى جمعیت هلال احمر کشور، کارگاه آموزشی مدیریت بحران پیشرفته (1) ویژه معاونین و رؤسای شعب هلال احمر شمالغرب کشور شمال استان هاى آذربایجان غربى و شرقى، اردبیل و زنجان به مدت سه روز از مورخ ١٢ شهریورماه در ارومیه آغاز شده و شامل کلاس هایى با مضمون ارزیابى خطر پذیرى و تهیه نقشه خطر با ارائه دکتر هدایى، عملیات هوایى و ایمنى پرواز بالگرد با مدرسى کاپیتان هاشمی، مدیریت بحران و رسانه با دکتر پارس زاده، نقد و بررسى عملیات سیل آذربایجان و حادثه پلاسکو توسط دکتر زاهدى در روز اول ارائه گردید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.