کمیسیون سرمایه‌گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تبدیل شهر ارومیه به‌عنوان شهر بین المللی گردشگری تا سال ۲۰۲۰ و حمایت از بخش سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا رسول اصغرزاده،رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک عید سعید قربان و روز عرفه گفت:کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ،همچون دوره گذشته با همدلی و صمیمیت در راستای جذب سرمایه گذاران و رسیدگی به بخش گردشگری شهر ارومیه با تمام توان به وظایف خود خواهد پرداخت و امیدواریم با مسئولیتی که برعهده ما از سوی مردم گذاشته شده بتوانیم در جهت توسعه شهری گام های موثری برداریم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره و توجه به درآمدهای پایدار شهرداری ارومیه اذعان داشت:موضوع درآمدهای پایدار شهرداری ارومیه یکی از مهمترین و اساسی ترین بحث های کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی خواهد بود و امید است زیرساخت های لازم در این زمینه انجام گیرد.

رسول اصغرزاده همچنین در ادامه گفت:با توجه به تصمیمات اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تبدیل شهر ارومیه بعنوان شهر بین المللی گردشگری تا سال ۲۰۲۰ و حمایت از بخش سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش خواهد کرد.

عضو کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از تشکیل دبیرخانه دائمی سرمایه گذاری و گردشگری خبر داد و اذعان داشت:در راستای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و معرفی شهر ارومیه بعنوان یک شهر توریستی و فرهنگی ،دبیرخانه دائمی سرمایه گذاری و گردشگری در شورای اسلامی شهر ارومیه ایجاد می شود.

وی همچنین در پایان از برگزاری نمایشگاه سرمایه گذاری و گردشگری و نیز تجلیل از سرمایه گذاران خصوصی در مناطق شهری ارومیه خبر داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.