مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبان یک هزار نخبه قرآنی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ناصر جوانبخت در مراسم افتتاحیه مسابقات قرانی که با حضور مسیولین استانی و نخبگان قرانی در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد تصریح کرد: چهلمین دوره مسابقات سراسری  قران کریم  با حضور ۱۰۰۰متسابق از ۳۱ استان به مدت دوهفته در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قرآن و عترت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: وجود نخبگان قرآنی در استان و کسب افتخارات قرانی متعدد از سوی نخبگان استانی یکی از دلایل انتخاب آذربایجان غربی برای میزبانی این دوره از مسابقات قرانی دانست.

حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به هدایت بخشی قرآن کریم افزود: دشمنان اسلام سعی دارند تا نور درخشان قران را در کشور خاموش کنند در حالی که هرروز بیش از قبل  این تلالو نورانی تر می شود.

وی مصداق واقعی تلاش دشمنان در ازبین بردن نور قرانی در کشور را شهادت شهید حججی عنوان کرد و افزود: شهید حججی با ایمان راسخ برخاسته از الهامات قرانی در مقابل دشمنان ایستاد و به مقام شهادت نایل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به تعبیر معظم له در خصوص شعید حججی گفت: شهید حججی با شهادتتش در مقابل همگان تبدیل به یک حجت شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.