رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی در این آیین با اشاره به اینکه حمایت از ورزشکاران وظیفه مسئولان ورزشی است، گفت: جوانان افتخار آفرین استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه نام این منطقه را در تاریخ ورزش کشور ماندگار کرده اند که این امر باید مورد توجه مسئولان باشد.
کریم فروزان با اشاره به راه اندازی آکادمی والیبال تا چند ماه آینده در ارومیه افزود: با راه اندازی این آکادمی، آذربایجان غربی صاحب نخستین آکادمی والیبال کشور می شود که سالنی مجهز برای آموزش و تربیت صحیح ورزشکاران این رشته ورزشی است.
به گزارش ایرنا در این مراسم از یاشار جوادی مربی تیم ملی نوجوانان، وحید صادقی مربی تیم ملی امید، محمدرضا حضرت پور، امیر محمد فلاحت خواه، امیر حسین توخته و مرتضی شریفی قهرمانان والیبال جهان، مهدی جعفر وند، میثم صالحی، امیر خداپرستی و فرهاد پیروت پور با اهدای لوح و هدایای نقدی تجلیل شد.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 20 مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنان والیبال بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.