محمدرضا داورزنی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخابات فدراسیون ها سر موعد برگزار می شود و انتخابات فدارسیون والیبال را هم تلاش می کنیم 2 تا سه ماه آینده برگزار کنیم.
وی افزود: بر این اساس از ریاست فدراسیون والیبال هم بروم چون در فدراسیون جهان و آسیا مسئولیت دارم کماکان در والیبال خواهم بود.
رئیس فدراسیون والیبال کشور اظهار کرد: یک تا 2 هفته آینده تاریخ برگزاری مجمع را اعلام می کنیم تا بتوانیم در زمان مشخص خودش انتخابات را برگزار کنیم.
داورزنی اضافه کرد: اما اکنون کارهای والیبال را سفت و سخت دنبال می کنیم، والیبال زیرساخت ها خوبی دارد و پشتوانه های خوبی برای این ورزش تربیت شده است.
وی بیان کرد: در رده نوجوانان، جوانان و امیدها استعدادهایی را توانستیم در کشور کشف و پرورش دهیم که برای تیم بزرگسالان پشتوانه خوبی هستند.
رئیس فدراسیون والیبال کشور گفت: تلاش می کنیم 2 تا سه ماه آینده انتخابات را برگزار کنیم تا رئیس فدراسیون مشخص و آغاز بکار کند ولی کماکان ما در کنار دوستان والیبال خواهیم بود تا المپیک برگزار شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل مطرح شده در برخی از رسانه ها بین فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان گفت: اساسا اختلافی بین فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد و نمی دانم چرا و چگونه این بحث در برخی رسانه ها مطرح شده است.
داورزنی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان مسئولیت دارد که کنار فدارسیون کشتی باشد.
وی افزود: کمک می کنیم اگر مشکلی وجود دارد در ادامه روندی که دوستان کار می کنند کنارشان باشیم و مشکلاتشان را برطرف کنیم و این وظیفه و مسئولیت وزارت ورزش و جوانان است که به تمام رشته های ورزشی نظارت کند به خصوص رشته هایی که حساس هستند و مردم به آنها توجه ویژه دارند.
وی افزود: همکاران فدراسیون کشتی زحمات زیادی را کشیدند و وزارتخانه کماکان در کنار دوستان و آقای خادم است.
داورزنی گفت: دوستان فدارسیون کشتی برای المپیک 2020 برنامه ریزی و بر این اساس عملکرد مسابقات کشتی آزاد پاریس را بررسی کردند.
وی یادآور شد: آن نکاتی که باید انجام بشود و نقاط ضعف بر طرف شود مورد توجه است بر این اساس تلاش می کنیم که بیشترین حمایت را از فدراسیون کشتی داشته باشیم چون مردم انتظار دارند در بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 کماکان تیم کشتی آزاد و فرنگی ایران مقتدرانه حضور داشته باشند.
وی افزود: کشتی فرنگی نقش خودش را در پاریس خوب ایفا کرد اما کشتی آزاد نقاط ضعفی داشت که بخشی از آن را دوستان در کمیته فنی مطرح کردند بر این اساس در کنار فدراسیون کشتی خواهیم بود و کمک خواهیم کرد تا امورات انجام شود.
حدود 50 فدراسیون ورزشی در ایران فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، 'مسعود سلطانی فر' وزیر ورزش و جوانان به همراه هفت معاون و 18 مدیر ستادی خود /دیروز/ پنجشنبه به آذربایجان غربی سفر کرد و هر کدام از معاونان و مدیران کل برای بررسی وضع ورزش و جوانان به شهرستان های این استان سفر کردند.
بر این اساس داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال نیز به شهرستان مهاباد سفر کرد و در جلسه شورای اداری و نشست با خبرنگاران شرکت کرد.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.