به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از مجموعه ورزشی مروارید در منطقه مرزی ' زیوه ' در ارومیه افزود: دولت تدبیر و امید با همه توان و امکان در خدمت همه اقوام و پیروان مذاهب است و این خدمتگزاری را برای خود افتخار می داند.
وی ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بخش خصوصی امکانات ورزشی و رفاهی در مناطق مرزی کشور توسعه یابد و با قدردانی از مسئولان استانی و سرمایه گذار این طرح ورزشی در زیوه اظهار کرد: این طرح نماد و تجلی همکاری بین دولت و مردم در یکی از دورترین نقاط کشور است و می تواند الگویی برای دیگر مناطق ایران اسلامی باشد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه منابع مالی در اختیار دولت محدود است، بیان کرد: همراهی بخش خصوصی برای اجرای طرح های ورزشی بسیار مهم است و از این همراهی ها برای توسعه اماکن ورزشی استقبال می شود.
سلطانی فر گفت: اجرای این طرح ها به ویژه در مناطق مرزی و محروم علاوه بر ارتقای شاخصه های رفاه مردم، زمینه اشتغال برای جوانان این مناطق را نیز فراهم می کند و این امر در راستای سیاست های دولت دوازدهم است.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این آئین با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های دولت منطقه سیلوانای ارومیه در مسیر توسعه قرار گرفته است، اظهار کرد: این منطقه ظرفیت های بالقوه زیادی دارد و از این ظرفیت ها می توان برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده کرد.
قربانعلی سعادت افزود: علاوه بر طرح های اقامتی، گردشگری، رفاهی و عمرانی که برای اجرا در این منطقه برنامه ریزی شده است، هتل بیمارستان 500 تختخوابی نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سیلوانا طراحی و اجرا می شود.
وی از اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای رساندن مناطق کمتر برخوردار استان به میانگین استانی خبر داد و اضافه کرد: هفته آینده میزان اعتبارات اختصاصی و مناطق کم برخوردار استان جهت صرف این اعتبار مشخص می شود که سیلوانا نیز از جمله این مناطق خواهد بود.
به گزارش ایرنا، مجموعه ورزشی مروارید در منطقه زیوه بخش سیلوانای شهرستان ارومیه ساخته شده و شامل زمین چمن، زمین های فوتسال، سالن چند منظوره و سالن های کوچک برای رشته های مختص این سالن هاست؛ سرمایه گذار این طرح 24 میلیارد ریال برای ساخت آن در منطقه مرزی غرب شهر ارومیه هزینه کرده است.
به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز/ پنجشنبه/ برای بررسی وضعیت ورزش و بخش جوانان آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و مورد استقبال مردم، مسئولان و ورزشکاران این استان قرار گرفت.
3093/3072
** خبرنگار: صابر چهرقانی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.