به گزارش ایرنا، عبدالحمید احمدی روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات هیات های ورزشی و امور جوانان ماکو افزود: اولویت وزارت ورزش در برهه کنونی، سامان بخشیدن به این طرح ها و اتمام آنها به ترتیب اولویت در کشور است.
وی اضافه کرد: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید سرکشی بیشتر به استان ها و گره گشایی از مسائل و مشکلات ورزشی استان های مختلف کشور است.
وی همگانی شدن ورزش را زمینه توسعه این بخش دانست و اظهار کرد: جامعه ما به شور و نشاط همراه با ورزش های قهرمانی نیاز دارد و این امر با توسعه ورزش همگانی میسر می شود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان وجود منطقه آزاد ماکو را ظرفیتی طلایی در شمال آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: باید برای توسعه ورزش و اشتغال از این ظرفیت استفاده کرد.
در این جلسه حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو و شاهین علیزاده فرماندار ماکو نیز خواستار توجه وزارت ورزش به مسائل و مشکلات هیات های ورزشی و جوانان شدند.
در این جلسه مدیران هیات های ورزشی نیز مسائل و مشکلات موجود را بیان کردند.
نبود خوابگاه ورزشی برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استانی و کشوری، نبود اماکن ورزشی و فقدان مکان برای هیات های ورزشی و زمین چمن فوتبال مهمترین مشکلات هیات های ورزشی ماکو بود.
به گزارش ایرنا ، شهرستان ماکو با 94 هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.
7132/2093**خبرنگار: حمید قاسمی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.