رئیس دانشکده قاضی طباطبایی ارومیه گفت: تروریست ها بدانند وحدت ملت ایران بزرگترین تهدید و مقابله با آنها و استکبار جهانی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، یعقوب پوراسد در مراسم بزرگداشت روز ملی ترور و شهدای ترور آذربایجان غربی که با پیش از ظهر امروز با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه  قاضی طباطبایی برگزار شد اظهار کرد: کشور های استکبار همیشه ایران را به حمایت از تروریست متهم میکند اما باید بدانند نه تنها حامی تروریست نیستیم بلکه همیشه قربانی این عمل وحشیانه بوده ایم . 
وی افزود: ایران با ۱۷ هزار شهید و آذربایجان غربی با ۴۷۵ شهید ترور بزرگ ترین قربانی تروریسم در جهان است.
پور اسد با اشاره به اینکه ملت ایران هنوز مظلومیت و شهادت شهیدان ترور در مجلس را فراموش نکرده اند تصریح کرد: شهدای ترور مظلوم ترین شهیدان بوده و از جایگاه ویژه ای نیز در جامعه برخوردار هستند.
وی هدف از برگزاری این مراسم را اعلام به دنیا و بشریت به اینکه کشور ایران نه تنها حامی ترور نبوده بلکه همیشه قربانی این امر است دانسته و خاطر نشان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری این چندمین برنامه ی فرهنگی است که به همت دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه و در حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود.
رئیس دانشکده قاضی طباطبایی ارومیه گفت: کشور ایران همواره امنیت کنونی خود را مرهون رشادت های نهاد های نظامی و همچنین نیروهای خود جوش است.
به گزارش ایسنا؛ در پایان مراسم از  تمبر یادبود شهید دربندی، شهید ترور در ارومیه با حضور باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسؤولان استان و شهر ارومیه رونمایی شد
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.