جمال خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش مرکزی بوکان 2 طرح انتقال آب با لوله در روستاهای سر باغچه و گندمان با اعتبار 50 هزار و 56 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه هزینه شده است .
وی ادامه داد: با اجرای این طرح ها برای 48 نفر به طور مستقیم و 144 نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده و تعداد خانوار بهره مند از این طرح ها 48 نفر می باشد.
خسروی افزود: در بخش مرکزی بوکان 2 دهنه پل روستایی در روستاهای 'نیسک آباد' و 'موسی' به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح ها از محل درآمد های بخشداری مبلغ 828میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: در آخرین روز از هفته دولت در این بخش طرح اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوسه با اعتبار سه هزار و 800 میلیون ریال به بهره بردری رسید.
فرماندار بوکان در خصوص طرح های به بهره برداری رسیده بخش سیمینه بوکان اظهار کرد: در این بخش نیز طرح آسفالت شهر سیمینه به مساحت 54 هزار مترمربع و طرح‌ها پوشش و دفع کانال آب‌های سطح شهر سیمینه به طول 195 متر و جدول گذاری پنج هزار و 923 متر مربع است که در کل بیش از 16میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: در آخرین روز از هفته دولت طرح هادی روستای رحیم خان به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح چهار هزار و 300میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
خسروی گفت: با افتتاح این طرح یکهزار و 821 نفر با 551 خانوار از خدمات این طرح برخوردار شدند.
همچنین در این روز عملیات اجرایی جایگاه سی ان جی آغاز شد.
به گزارش ایرنا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 26 طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی، بهداشتی و خدماتی در این شهرستان آماده بهره برداری شده است.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 194 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.