به گزارش ایرنا، علیرضا رادفر روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و 36 شهید کارمند شهرستان خوی با بیان اینکه 432 طرح خدماتی، عمرانی و اقتصادی با اعتبار هفت هزار و 520 میلیارد ریال در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید، افزود: طرح ها و پروژه های بعدی نیز همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: دولت با تمام توان برای مردم و جامعه خدمات رسانی می کند و مردم در سخت ترین شرایط یار و کمک کار دولت بوده اند.
وی دولت روحانی را برخاسته از متن مردم و جامعه عنوان کرد و ادامه داد: مردم به تفکرات و شعارهای دولت رای دادند و دولت با تمام شرایط تحریم برای خدمت رسانی به جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از مدیران ادارات خواست در خدمت به مردم با تمام ظرفیت تلاش کنند زیرا خواست دولت دکتر روحانی، خدمت رسانی بی منت به مردم است.
وی گفت: با تمام توان و قدرت باید از دولت دوازدهم حمایت کنیم تا دولت بتواند برنامه هایش را در خصوص خدمات رسانی و توسعه و پیشرفت جامعه پیاده کند.
رادفر افزود: با انتقاد سازنده دولت را یاری کنیم که در این مسیر باید از تخریب و سیاهی پرهیز شود.
وی روحیه خدمت و مردم داری را از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: خدمت رسانی و مردمی بودن وجه تمایز حکومت اسلامی ایران با سایر حکومت هاست.
وی وجود پایانه مرز رازی خوی را زیر ساخت مهم اقتصادی و تجاری برای استان و کشور عنوان کرد و ادامه داد: دولت تمام تلاش خودش را برای تکمیل جاده خوی - قطور و پایانه رازی انجام ‌می دهد.
وی وجود مقبره شمس تبریزی در خوی را از ظرفیت های ارزشمند فرهنگی برای استان عنوان کرد و گفت: باید خوی را به پایتخت فرهنگی آذربایجان تبدیل کنیم.
سید محمد عابدی فرماندار خوی نیز در این مراسم بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای معرفی خدمات دولت به مردم است .
وی با اشاره جایگاه والای شهدا اظهار کرد: شهیدان راه عشق و بندگی را طی و جانشان را برای حفظ شرف و ناموس و تمامیت ارضی کشور فدا کردند.
وی اضافه کرد: خدمت بی منت به مردم باید در سر لوحه کارهای مدیران دولتی قرار گیرد .
عابدی افزود: روسای ادارات و مدیران باید با تمام توان برنامه های دولت دوازدهم را برای خدمت رسانی به مردم پیاده کنند .
به گزارش ایرنا، 8 شهریور برابر با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.
‌شهرستان 385 هزارنفری خوی در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده و دومین شهر پرجمعیت این استان است.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.