به گزارش ایرنا شهردار ارومیه روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها با حضور استاندار آذربایجان غربی، افزود: این میزان اعتبار برای تعریض، بهسازی و پیاده روسازی کوچه خان باباخان، ایستگاه پایش آلایندگی هوا در خیابان عطایی، ساختمان مدیریت بحران شهرداری منطقه 5، طرح زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری و کانال کشی خیابان شهید یوسفی واقع در جاده انهر و طرح احداث رسوب گیر گلشهر هزینه شده است.
محمد حضرت پور با تاکید بر اینکه به همین مناسبت سالن مدیریت بحران شهرداری ارومیه به صورت سالن 2 منظوره ورزشی و اسکان اضطراری شهروندان ارومیه ای و به صورت مدیریت محله محور راه اندازی شده است، ادامه داد: به زودی 10 سالن مدیریت بحران دیگر در سطح مناطق و نواحی مختلف شهر ارومیه راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: برای خیابان کشی شهر ارومیه 580 میلیارد ریال هزینه شده و در پنج ماه نخست سال جاری نیز 6 کیلومتر جدول کشی در ارومیه انجام شده است.
شهردار ارومیه ادامه داد: امسال 130 میلیارد ریال برای ساخت پیاده رو و 90 میلیارد ریال برای کانال کشی شهر ارومیه هزینه شده است .
حضرت پور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 65 هزار مترمربع آسفالت در معابر سطح شهر ارومیه توزیع شده است.
وی اضافه کرد: جمع آوری آب های سطحی با اجرای طرح های کانال کشی از اولویت های ویژه مدیریت شهری ارومیه بوده و در این راستا تاکنون با اجرای طرح کانال کشی مشکل جمع شدن آب های سطحی در خیابان شهید یوسفی رفع شده است .
به گزارش ایرنا، سالن مدیریت بحران شهرداری ارومیه در زمینی به مساحت 288 مترمربع و با صرف هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در منطقه 5 شهری ارومیه به بهره برداری رسید.
زیرسازی و آسفالت 26 هزار مترمربعی، جدول گذاری 6 کیلومتری و یکهزار و 300 متر کانال کشی در خیابان شهید یوسفی واقع در جاده انهر ارومیه از دیگر طرح های افتتاح شده در روز جاری است.
پروژه رسوب گیر نوسود که عملیات اجرایی آن از سال 1394 آغاز شده بود نیز از دیگر طرح هایی است که با هدف کنترل سیلاب های فصلی در منطقه گلشهر ارومیه برای نخستین بار در سطح شهر ارومیه و با صرف 250 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.
ایستگاه پایش آلایندگی هوا در خیابان عطایی ارومیه نیز با صرف پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در روز جاری به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، شهر ارومیه جزو 10 شهر پرجمعیت و بزرگ کشور به شمار می رود به طوری که بیش از 10 هزار و 500 هکتار مساحت و افزون بر 750 هزار نفر جمعیت دارد.
8137/3072** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.