به گزارش ایرنا فرماندار چالدران روز چهارشنبه در آئین افتتاح این کلینیک با اشاره به اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید در محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور، گفت: در طول چهار سال فعالیت دولت شاهد تحولات چشمگیری در حوزه های مختلف در کشور به ویژه در بخش بهداشت و درمان بودیم و این تحولات در شهرستان محروم و مرزی چالدران ملموس تر است.
کریم حسین زاده افرود: بهره برداری از این طرح گوشه ای از خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان چالدران بوده و در دیگر حوزه ها نیز در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی نیز در این آئین اظهار کرد: این کلینیک تخصصی بسترهای لازم را برای خدمت رسانی مطلوب به بیماران توسط متخصصان در فضایی استاندارد فراهم می کند.
علی اسلام نور بیان کرد: در این مرکز درمانی اتاق های متعددی برای پزشکان متخصص، داروخانه، کلینیک دندانپزشکی و سایر امکانات در نظر گرفته شده است و می تواند فضای مورد نیاز برای متخصصان را جهت ویزیت بیماران تامین کند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران نیز گفت: بهره برداری از این مکان می تواند جوابگوی معضلات درمانی در حوزه تخصصی در تعدادی از رشته های پزشکی باشد و احداث آن بار گرانی را از دوش مردم چالدران بر می دارد.
محمد مقصدحق ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریع تر تجهیزات باقیمانده این مرکز درمانی تامین شود و مردم برای درمان مجبور به خروج از چالدران و مراجعه به ارومیه و شهرستان های دیگر نباشند.
به گزارش ایرنا کلینیک تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمینی به مساحت 750 مترمربع در 2 طبقه در محوطه ورودی بیمارستان شهید بهشتی ساخته شده و برای ساخت و تجهیزات این کلینیک 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
عملیات ساخت این کلینیک تخصصی از ابتدای سال گذشته آغاز شده بود که در هفته دولت امسال به بهره براری رسید.
به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد؛ این شهرستان از جمله شهرستان های کمتر توسعه یافته آذربایجان غربی به شمار می رود و روند مهاجرت از این شهرستان در سال های گذشته به علت بیکاری قابل توجه بوده است.
چندی پیش شهرستان چالدران به عنوان دومین شهرستان کشور در اجرای طرح محرومیت زدایی با همراهی دولت و بنیاد مستضعفان برگزیده و تفاهم نامه آن امضا شد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.