مرتضی اصغری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین آب شرب روستایی، برق رسانی، فنس کشی، آسفالت راه روستایی، پارک کودک، مسکن مددجویی و یک واحد گلخانه ای برخی از طرح هایی است که همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای 70 نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد شده است و علاوه بر آنها نیز طرح های متعددی کلنگ زنی شده است.
به گفته وی هفته دولت به عنوان نماد وحدت و تجدید پیوند ملت و خادمان مردم، فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف برای مردم تشریح شود تا با تدبیر و امید و همراهی و همدلی افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را به ظهور برسانند.
وی اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی در دولت یازدهم با تلاش دستگاه های اجرایی برای رتقا شاخصه های اجتماعی و امنیتی این شهرستان انجام شده که نتایج آن ارزشمند و قابل توجه است.
اصغری با بیان اینکه قبل از دولت یازدهم بعضی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان نمایندگی یا اداره مستقر نداشت، گفت: با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در جهت رفاه مردم منطقه بیشتردستگاه های اجرایی در این شهرستان مستقر شدند.
به گزارش ایرنا شهرستان چایپاره با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی و در 200 کیلومتری ارومیه، مرکز استان قرار دارد.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.