به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، 6 واحد مسکن مددجویی در بخش مرکزی شهرستان میاندوآب در مجموع با هزینه 2 میلیارد ریال افتتاح شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب در حاشیه افتتاح این واحدها به خبرنگار ایرنا گفت: این واحدها به طور متوسط با مساحت 50 مترمربع و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج، بسیج سازندگی و خیران ساخته شده است.
رسول بخشی افزود: به مناسبت هفته دولت سه واحد مسکن مددجویی در شهر میاندوآب با صرف یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
همچنین به مناسبت هفته دولت سه طرح عمرانی و آموزشی در روستاهای بخش مرکزی میاندوآب شامل ساختمان دهیاری روستای ملاکندی، آسفالت معابر روستای قاریاغدی و مدرسه 6 کلاسه روستای سبزی به بهره برداری رسید.
رقیه خاکپور، بخشدار مرکزی میاندوآب در این رابطه گفت: طرح آسفالت روستای قاریاغدی به مساحت پنج هزار و 700 مترمربع و از محل اعتبارات دولتی و قیر رایگان اجرا شده است.
وی افزود: این طرح در طول یک ماه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال شامل زیرسازی و آسفالت اجرا شده است.
بخشدار مرکزی در خصوص ساختمان دهیاری ملاکندی هم گفت: این طرح با یکهزار و 500 مترمربع مساحت و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال ساخته شده است.
خاکپور در آئین بهره برداری از یک باب مدرسه 6 کلاسه مشارکتی در روستای سبزی اظهار کرد: این مدرسه با همکاری اهالی روستا، غلامی از خیران مدرسه ساز و اعتبارات دولتی احداث شده است.
وی گفت: این مدرسه شامل ساختمان آموزشی و دارای 310 مترمربع زیربنای ساختمان آموزشی، 200 متر مربع دیوار و محوطه سازی است.
خاکپور بیان کرد: برای ساخت و بهره برداری از این مدرسه 900 میلیون ریال توسط خیران و 6 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز توسط دولت اعتبار هزینه شده است.
همچنین به مناسبت هفته دولت، بهره برداری از فاز نخست مجموعه ورزشی و سالن همایش های مرکز آموزش عالی شهیدباکری میاندواب آغاز شد.
در مراسم افتتاح این طرح های ورزشی، خدماتی و عمرانی که با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه ارومیه و جمعی از مسئولان شهرستانی انجام گرفت، رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب گفت: زمین چمن مجموعه ورزشی مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب به عنوان فاز نخست از مجموعه ورزشی بر اساس استاندارهای بین المللی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از سال 95 احداث و امسال به بهره برداری رسید.
افشار کبیری با بیان اینکه این زمین چمن مجهز به سامانه آبیاری هوشمند است، اظهار کرد: این مجموعه در فازهای بعدی شامل پیست دوومیدانی، زمین بدمینتون و زمین والیبال خواهد بود که طبق استانداردهای بین المللی ساخته می شود.
سالن همایش های مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب، دیگر طرحی است که امروز افتتاح شد.
کبیری در خصوص این طرح نیز گفت: سالن همایش های مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب، مجهز به آخرین تکنولوژی های مورد نیاز شامل سالن همایش و نمایشگاهی، مجموعه فرهنگی و سالن کنفرانس در جوار آن است.
وی با بیان اینکه این سالن دارای ظرفیت بیش از 200 نفر است، اظهار کرد: این مجموعه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در مدت پنج ماه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**خبرنگار: زین العابدین شیخی ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.