فرماندار بوکان از افتتاح ۲۶ طرح عمران شهری و روستایی، خدمات، کشاورزی در طول هفته دولت و با اعتباری بالغ بر۲۴۲میلیارد ریال در شهرستان بوکان خبرداد. 
جمال خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت پروژه های افتتاحی این شهرستان شامل عمران روستایی با ۱۴ پروژه وبا اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، عمران شهری با ۵ پروژه و اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال ، بخش صنعتی، خدماتی و کشاورزی با ۳طرح و با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال و  دو پروژه کلنگ زنی با ۳۰ میلیارد ریال ریال اعتبار است.
وی با بیان اینکه در بخش عمران شهری خدمات گسترده ای در سطح شهر بوکان و سیمینه توسط شهرداری ها در حال انجام است،اظهار کرد: اجرای ۱۰ کیلومتر آسفالت محور های مواصلاتی بوکان_میاندوآب، سالن ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی سقف کوتاه، سامانه پایش هواشناسی، مجتمع مسکونی اداره اوقاف از طرح های انجام شده و جدولگذاری، روسازی آسفالت و بتن معابر و کوچه ها، اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب، برق مخابرات نیز از پروژه های در حال انجام این شهرستان بوده است.
خسروی در خصوص پروژه های عمران روستایی نیز خاطر نشان کرد: باگاز رسانی به روستاهای انبار، عباس آباد، گردقبران، تعداد روستاهای برخوردار به نعمت گازدر بوکان را به ۴۰ روستا افزایش داده است.  وی ادامه داد: تا پایان سال نیز از ۱۸ روستای در حال گاز رسانی در بوکان،حداقل ۱۰ روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد. 
وی افزود: مدرسه دو و یک کلاسه توسط خیرین مدرسه ساز در روستای گوگ تپه و انبار، طرح هادی روستایی رحیم خان و قلعه رسول سیت، بهره مندی بیش از ۲۰۰۰ خانوار از نعمت آب مجتمع روستایی کوسه، کهریزه، قازلیان شیخلر و همچنین طرح های انتقال آب با لوله ، پل روستایی و اجرای آبیاری تحت فشار بخشی دیگر از طرح های انجامی است.
وی با بیان اینکه در بخش پروژه های صنعتی ، خدماتی و کشاورزی برای ۳۰ نفر در این شهرستان اشتغال زایی می شود تصریح کرد: در این بخش ۳ پروژه و با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال شامل در دوپروژه تولید اتاق کامیون و کمپرسی با ظرفیت ۱۵۰ دستگاه در سال و تولید کود مایع در شهرک صنعتی اوچ تپه و مجتمع گیاهپزشکی به بهره برداری خواهد رسید. 
فرماندار بوکان ادامه داد: احداث جایگاه CNG با ۳ پمپ گاز و مدرسه یک کلاسه روستای پیربهالدین توسط خیرین بخشی از پروژه های کلنگ زنی در هفته دولت است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.