به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در جلسه شورای حمل و نقل استان آذربایجان غربی که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و هواشناسی استان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیر بنادر و دریانوردی دریاچه ارومیه و  مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان غربی برگزار شد. ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی گفت: هم‌اکنون ۶ کیلومتر از محور ارومیه به میاندوآب و همچنین ۱۰ کیلومتر بزرگراه بین میاندوآب به بوکان و ۱۵ کیلومتر نیز روکش آسفالت در شاهین دژ به اتمام رسیده است و در هفته دولت دو تقاطع غیر هم‌سطح نیز افتتاح خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: پروژه راه آهن مراغه به ارومیه در مراحل پایانی اجرا است و هم‌اکنون ۲۰ کیلومتر ریل گذاری پایانی باقی مانده است که از دو سمت به صورت دستی و مکانیزه انجام می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: ۱۹ شهریور امسال در مراسم افتتاح متمرکز این واحدهای مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: از ۵۲ هزار واحد مسکونی مهر توسط که تعهد ساخت آن در استان آذربایجان غربی صورت گرفته ۳۹ هزار واحد مسکونی تکمیل شده است.
مبارک قدم گفت: ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است و پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز بسته شده است.
وی افزود: اجرای پروژه مسکن مهر در ۱۰ شهر استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد همراه می باشد ولی روند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در ۳ شهر ارومیه٬ مهاباد و سردشت پایین‌تر از میانگین استانی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 727259
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.