به گزارش ایرنا، امامعلی عاشری شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی دانشگاه پیام نور ماکو، اظهار کرد: سه مرکز رشد در ماکو، میاندوآب و مهاباد راه اندازی شده که علاوه بر این طی سال جاری چهار کارگاه و شرکت آموزشی کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان در مراکز ارومیه، مهاباد، میاندوآب و ماکو به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
وی ارتباط شرکت‌های دانش بنیان با مراکز دانشگاهی را یک گام به سوی اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و دانشگاه نباید سست شود.
وی همچنین در خصوص فعالیت پژوهشی اعضای علمی این دانشگاه در سطح استانی، گفت: چاپ 448 مورد مقاله در مجلات خارجی، ارائه یک هزار و 70 مقاله در همایش های داخلی، تالیف 115 مورد کتاب و ترجمه بیش از 24 مورد کتاب از جمله اقدامات پژوهشی این دانشگاه طی چهار سال گذشته است.
عاشری افزود: 25 نشریه در موضوعات علمی و فرهنگی در مجموعه مراکز و واحدهای دانشگاهی به صورت فعال در درگاه وزارت علوم ثبت شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی بر تجهیز مراکز آزمایشگاهی علوم پایه و فنی و مهندسی در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور طی سال های اخیر با خرید تجهیزات آزمایشگاهی گام بلندی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان برداشته است.
عاشری برگزاری جلسات کرسی آزاداندیشی در دانشگاه ها را زمینه بهره مندی از تفکر جوانان دانست و عنوان کرد: این جلسات که مورد تایید مقام معظم رهبری است در دانشگاه های پیام نور هر ماه یکبار برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، طرح سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور ماکو به متراژ یکهزار و 695 مترمربع با 16 میلیارد ریال هزینه از سال 1391 شمسی شروع شده بود که روز گذشته افتتاح شد.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.