'ناصر یوسفی' روز یکشنبه در محل افتتاح یکی از این طرح ها که در روستای هندآباد اجرا شده بود به خبرنگار ایرنا گفت: در سه ماهه گذشته امسال مشکلات روستایی در سطح 35 روستای بخش مرکزی شهرستان شناسایی و با پیش بینی 85 طرح نسبت به رفع آنها برنامه ریزی و اولویت بندی صورت گرفت.
وی افزود: به مناسبت هفته دولت 62 طرح شامل سنگفرش، دیوار حائل، بوستان روستایی، هدایت آب های سطحی و بهبود عبور و مرور در 29 روستا با هزینه یاد شده از محل بودجه دهیاری ها و بدون احتساب کمک های مردمی و خودیاری ها افتتاح شد.
وی بیان کرد: به صورت نمادین سنگفرش 3 هزار و 200 متر مربع روستای هندآباد با اعتبار یک میلیارد و 340 میلیون ریال امروز/یکشنبه/ افتتاح شد که 60 خانوار با 305 نفر جمعیت از آن بهره مند شدند.
**روستای خواره میر سردشت برق دار شد**
همزمان با افتتاح طرح ها در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت روستای محروم و مرزی 'خواره میر' در بخش مرکزی شهرستان با 12 خانوار برای نخستین بار برق دار شد.
این طرح با هزینه 688 میلیون ریال و از منابع داخلی اداره برق اجرا شد.
برای اجرای این طرح20 کیلوولت پست هوایی به طول یکهزار متر، یک دستگاه پست هوایی و خط 400 ولت هوایی به طول 200 متر ساخته شده است.

**ساخت یک باب ساختمان مددجویی در شهر ربط**
کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت یک باب مسکن مددجویی برای یکی از افراد زیر پوشش با زیر بنای 90 مترمربع و هزینه 200 میلیون ریال ساخته شد که بقیه هزینه هم از سوی خیران تامین شد.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.