کریم فروزان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به تمامی باشگاه ها خواستار تسویه حساب بدهی‌های گذشته شده است و باشگاه‌هایی که بدهی به بازیکنان و عوامل اجرایی دارند، در صورت تسویه نکردن تا ۱۵ شهریور، حق حضور در لیگ برتر را ندارند.
وی ادامه داد: در جلسه شورای لیگ امسال که با حضور مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری برگزار شد، این مورد تاکید قرار گرفته است.
وی افزود: باشگاه شهرداری ارومیه حدود سه میلیارد و 500 میلیون ریال به هیات والیبال و حدود 12 میلیارد ریال به فدراسیون بدهکار است.
رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی اظهار کرد: ناکار آمدی و بی کفایتی مسئولان باشگاه منجر به بروز چنین مشکلاتی برای تیم شده و این در شان پایتخت والیبال کشور نیست.
فروزان بیان کرد: باید مسئولان باشگاه از همین حالا به فکر حل مشکلات باشند و در صورت حل نشدن آنها سایرین را مقصر قلمداد نکنند؛ کسانی که فدراسیون را مخالف تیم شهرداری ارومیه و آذربایجان می دانند باید به این مسئله دقت کنند که اگر وساطت فدراسیون نبود در سال گذشته هم باید تیم شهرداری ارومیه از حضور در مسابقات محروم می شد.
وی ادامه داد: ارومیه با داشتن بازیکنان ملی و بین المللی و داشتن لقب پایتخت والیبال کشور یک ترازو برای مسابقات و فدراسیون محسوب می شود و فدراسیون هم از این استان و تیم شهرداری ارومیه حمایت لازم و کافی را کرده و علاقه مند به حضور این تیم در مسابقات امسال لیگ است.
وی اظهار کرد: کسانی که ادعا می کنند تیم را برای مردم و برای شادی مردم راه اندازی کرده اند، بدانند که این تیم و این باشگاه با پول خود مردم حمایت و راه اندازی شده و با پول خود همین مردم اداره می شود و جای هیچ منتی نیست.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ سال 1395 با وجود مشکلات فراوان رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد.
برخی از ستاره های والیبال کشور چون سعید معروف/کاپیتان تیم ملی/ از تیم های ارومیه به میادین ملی راه یافته اند و این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیا مطرح است.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 20 مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنان والیبال بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.