به گزارش خبرنگار ایرنا، جلال محمود زاده روز شنبه در مراسم ارتقای روستای گوک تپه به شهر و تاسیس شهرداری این شهر افزود: در آغاز، دولت یازدهم با مشکلات عدیده ای مثل تشدید تحریم ها، افزایش سه برابری نرخ تورم و خروج سرمایه گذاران از کشور روبرو بود که با تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست های دولت دکتر روحانی توانست به دستاوردهای بزرگی در قالب 'برجام' برسد.
وی افزود: آرام شدن فضای اقتصادی کشور، تک رقمی شدن نرخ تورم، تقویت قانون های رفع موانع تولید و برگشت سرمایه گذاران به کشور از برکات برجام بوده است.
محمود زاده همچنین با اشاره به ترکیب کابینه جدید دولت دوازدهم اظهار کرد: با وجود نقد ها و موافق و مخالفان نمایندگان مجلس از 17وزیر پیشنهادی دولت، 16 نفر آنان رای اعتماد گرفتند که نشان دهنده کابینه پویا و اعتماد و وجود اطمینان بین مجلس و دولت است.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد نیز در این مراسم با تبریک تاسیس شهر جدید گوگ تپه گفت: با توجه به کوهستانی بودن مهاباد و کمبود زمین گوگ تپه می تواند سر ریز جمعیت این شهر و اطرف منطقه را کنترل کند.
ایرج شجاعی گوگ تپه را قطب کشاورزی منطقه دانست و افزود: 800 هکتار باغ و یکهزار و 400 هکتار مزارع و زمین های آبی در این شهر وجود دارد که نقش اساسی در اقتصاد شهرهای نزدیک به مهاباد را ایفا می کند.
شجاعی همچنین گفت: توجه ویژه به جنوب استان نشان شناخت استاندار از ظرفیت های عظیم این منطقه است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به حضور 83 درصدی مردم شهرستان مهاباد در انتخابات گفت: بیشترین آرا انتخابات در منطقه متعلق به شهر گوگ تپه با 86 درصد رای به دولت دکتر روحانی است.
ماموستا ملاقادر سهرابی امام جمعه شهرستان مهاباد نیز با تبریک هفته دولت و شهر شدن گوگ تپه گفت: کم آبی و کمبود نزولات جوی توجه بیشتر به کشاورزان و مصارف کشاورزی را می طلبد.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
شهر گوک تپه هفت هزار و 100 نفر جمعیت دارد و حدود 10 کیلومتری مهاباد قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.