قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: اولین نمایشگاه بازی های رایانه ای درارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیروز قادری درجلسه هماهنگی وبرنامه ریزی اولین نمایشگاه بازی های رایانه ای آذربایجان غربی اظهار کرد: اولین نمایشگاه بازی های رایانه ای در آذربایجان غربی از بیستم الی بیست و چهارم شهریور ماه و از ساعت 15 الی 23 در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص سطح برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار و در سطح ملی در استان برگزار می شود که به دلیل توجه ویژه به همه رده های سنی در برگزاری این نمایشگاه، پیش بینی می شود که استقبال خوبی از این نمایشگاه شود.

قادری افزود: در این نمایشگاه بیش از 15 هزار بازی رایانه ای رایگان برای کودکان و نوجوانی که در محل نمایشگاه حضور دارند توزیع خواهد شد.

وی در خصوص بخش های مختلف نمایشگاه تاکید کرد: حدود 80 درصد از غرفه های نمایشگاه برای معرفی آثار و استفاده عموم مردم درنظر گرفته شده و بقیه غرفه ها برای فروش محصولات این غرفه ها است.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در خصوص وضعیت استان در بخش دیجتال و بازی های رایانه ای بیان کرد: آذربایجان غربی جزو استان پیشتاز در این زمینه بوده که بستر سازی های خوبی در زمینه  توسعه بازی های رایانه ای طی سالین قبل انجام گرفته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.