اسمعیل کریم زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرحها، یک هزار و 859 میلیارد ریال مربوط به منابع اعتباری دولتی، 267 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات بانکی اعطایی به متقاضیان سرمایه گذاری و بیش از 235 میلیارد ریال آورده شخصی سرمایه گذاران است.
وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت طرح های آب و خاک بیشترین تعداد طرح ها با 140 مورد در این زیر بخش است.
وی اضافه کرد: بقیه طرح ها در زیر بخش تولیدات گیاهی، صنایع کشاورزی، امور عشایر، تولیدات دامی و شیلات قرار دارد.
کریم زاده افزود: مرمت و بازسازی ایل راه عشایری، احداث آبشخور بتنی و بهسازی چشمه، پرورش ماهی، اجرای آبیاری تحت فشار، استخر ذخیره آب، بازسازی قنوات، گلخانه هیدرو پونیک، طرح بوجاری گندم، طرح مکانیزاسیون و خدمات کشاورزی، غرفه عرضه ماهی، مرغداری گوشتی، افزایش ظرفیت مرغداری تخمگذاراز 2 به پنج هزار قطعه ای و سردخانه بالای صفر از جمله طرحهای قابل افتتاح است.
کریم زاده با اشاره به اینکه سه هزار خانوار روستایی و عشایری از عواید افتتاح این طرح ها بهره مند می شوند، گفت: طرح های مربوط به اجرای آبیاری تحت فشار بیشترین تعداد طرح های آب و خاک هستند که با بهره برداری از این طرحها، بیش از 34 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خرده مالکی کشاورزی در سطح استان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز می شود.
به گزارش ایرنا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در هشتم شهریور ماه سال 60 در سالنامه رسمی ایران از دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.