نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ترویج فریضه زکات اهتمام ویژه مبلغان و مدیران کشوری را می طلبد. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در همایش زکات و فرهنگ مدیریت جهادی که درسالن آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به اینکه پرداخت زکات سعادت فردی و جمعی را در جامعه به همراه دارد اظهار کرد: اهمیت مسئله زکات  در دین اسلام بقدر است  به طوری  که خداوند قبولی نماز را در گروی پرداخت زکات عنوان کرده است . وی ادامه داد: باید به منظور تامین سعادت در جامعه و عدم وجود فقر و و وفور نعمت، فرهنگ ادای این فریضه مهم توسط مبلغان و مدیران استانی مورد توجه و ترویج قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: همواره نماز ارتباط خلق با خالق و زکات ارتباط خلق و با خلق است و قبولی نماز در گرو قبولی این واجب شرعی است .
ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل تسنن ارومیه نیز در ادامه این همایش نجات انسان را در گرو عمل به فرایض دین عنوان کرده و گفت: کسانی که نسبت به انجام فرایض دینی کوتاهی کنند بدون شک حیات نداشته و دچار عقاب و عداب الهی خواهند بود. 
وی به ضرورت پرداخت زکات در جامعه و از میان برداشتن فقر  تاکید کرده و گفت: اختلافات سلیقه ای و جزئی در  انجام فرایض دین اسلام سبب از میان برداشتن اتحاد مسلمان در کشور های اسلامی بوده و موجب فراموشی دین اسلام به عنوان دین سعادت خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.