رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: شوراها باید قوانین را نصب العین قرار دهند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا فتحی در آخرین جلسه شورای دوره چهارم خوی با بیان اینکه شورای شهر باید قوانین را نصب العین قرار دهد اظهار کرد: اعضای شوراها با نصب العین قرار دادن قوانین و عمل به آنها منشا خیر و توسعه در شهر باشند.

وی با اشاره به لزوم اجرای قوانین داخلی شورا توسط اعضا گفت: ملزم بودن به اجرای قوانین موجب ایجاد نظم و آرامش می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی با اشاره به جایگاه خبرنگاران در رشد و توسعه جامعه تصریح کرد:وقتی اخبار از منابع موثق برای شفافیت سازی درج می شود می تواند مهمی برای رشد و توسعه جامعه باشد.

وی حق گویی و بیان حقایق را از مهم ترین ارکان کارخبرنگاران عنوان کرد و گفت :در صورتیکه واقعیت هابه نحو مطلوب بیان شوند در آینده تبدیل به رویکرد و جریان سازنده خواهند شد .

سجاد چهره آرا سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی در این جلسه با اشاره به ظرفیت های ارزشمند فرهنگی خوی برای توسعه اظهار کرد: خوی دارای ظرفیت بسیار خوب فرهنگی و تاریخی برای توسعه است که شورای شهر سعی کرده در این سال ها برای تبدیل این ظرفیت ها بالقوه به بالفعل نقش خودش را ایفا کند .

وی مزار شمس و مزارپوریای ولی را از ظرفیت های مهم فرهنگی و میراثی خوی عنوان کرد و گفت :شورای شهر در مورد احیای این ظرفیت ها تمام تلاش خودش را انجام داده است .

شریف منتخب پنچمین دوره شورای شهر خوی نیز در این جلسه اظهار کرد : یک رکود اقتصادی در خوی حاکم شده است که باید تلاش شود شهر از این وضعیت رکود خارج شود.

ابراهیم آهنگری عضو شورای شهر خوی هم در این جلسه با بیان آمادگی شورای شهر برای رونق اقتصادی در شهر خوی اظهار کرد :باید تلاش شود تا مشکلات شهر کاهش یابد.

وی تصریح کرد :شهردار فعلی خوی با تلاش های روزافزون خود، توانست خوی را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل کند که آثار آنرا می توان در جای جای شهر دید.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.