فرماندار اشنویه از افتتاح ۲۰ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در شهرستان اشنویه خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی اسعد خضری بااشاره به طرح های افتتاحی اشنویه در هفته دولت  افزود: این طرحها شامل ۱۶کیلومتر بهسازی و آسفالت جاده اشنویه به ارومیه٬ گازرسانی به روستاهای گندویلا خانلر جبرییل آباد و سوجه طرح هادی و آسفالت معابر سنگان٬ جدولگذاری ۱۰ روستا آبیاری تحت فشار و قطره‌ای در روستاهای سوجه دوربه گندویلا٬ سیل بند بیژن آباد جعبه سازی پلاستیکی در شهرک صنعتی٬ سردخانه ۵۰۰ تنی سنگان آسفالت چند خیابان در اشنویه و نالوس٬ تندیس قهرمان حسن جانفشان٬مدارس روستاهای الکاباد و سنگر وچند طرح دیگر را شامل میشود که در مجموع با اعتبار هشت  میلیارد و چهارصد میلیون  تومان به بهره‌برداری می‌رسند .

وی گفت: همچنین در هفته دولت در شهرستان اشنویه احداث ساختمان معلولین و چند خیابان شهری بااعتبار یک و نیم میلیارد تومان  کلنگ زنی خواهند شد.

خضری   ادامه داد: برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات، نشست با نخبگان و فعالین اجتماعی، دیدار و سرکشی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و فاتحه خوانی مزار شهدا و اطلاع رسانی عملکرد ادارات در نمازهای جمعه را از دیگر برنامه های هفته دولت در اشنویه است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.