نائب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی از کسب مقام دوم تیم وزنه برداری آذربایجان غربی در مسابقات وزنه برداری شمال غربی کشور خبر داد.

شاهرخ پیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اتمام مسابقات المپیاد وزنه برداری شمال غربی کشور که به میزبانی اردبیل برگزار شد گفت: تیم وزنه برداری آذربایجان غربی با کسب 200 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی با تیم نخست موفق به کسب مقام دوم در مسابقات وزنه برداری شمال غربی کشور شد.

وی ادامه داد: همچنین آذربایجان شرقی با کسب 205 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد.

پیری در خصوص نتایج مسابقات خاطر نشان کرد: تیم های آذربایجان شرقی  با 205 امتیاز مقام نخست ، آذربایجان غربی با 200 امتیاز مقام دوم و اردبیل با کسب 169 امتیاز مقام سوم را کسب کردند،همچنین تیم های کردستان و زنجان در رده رتبه های بعدی این مسابقات جای گرفتند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم آذربایجان غربی با 8 وزنه بردار راهی این مسابقات شد تصریح کرد: علی عالی پور در وزن 50 کیلو گرم مدال زرین طلا، امید مردی در وزن 56 کیلوگرم مدال نقره ، علی رحیمی در وزن 56 کیلوگرم مقام چهارم، فرهنگ افشین در وزن 69 کیلوگرم مدال طلا، علیرضا عبدالعلی زاده در وزن 85 کیلوگرم مدال نقره، محمد ارسلانی در وزن 94 کیلوگرم مدال طلا، امیرحسین جوانشیر در وزن 94 مدال برنز و عرفان رجایی مقام چهارم را در این مسابقات به ارمغان آورده اند.

پیری هدف از برگزاری این مسابقات را استعداد یابی از بین وزنه برداران شمال غربی کشور و استفاده از ظرفیت های علمی، آموزشی و سخت افزاری استان های شمال غربی کشور عنوان کرده و گفت: با توجه به ثبت رکورد های مجموع، تیم آذربایجان غربی به لحاظ سطح کیفی، فنی و تکنیکی بهترین تیم معرفی شده و وزنه های سنگین در این مسابقات توسط وزنه برداران تیم آذربایجان غربی به ثبت رسیده است.

گفتنی است این دوره از مسابقات نخستین دوره المپیاد وزنه برداری شمال غرب کشور بوده و با حضور 50 نفر از تیم های استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،کردستان، اردبیل و زنجان به میزبانی اردبیل در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.