به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، با حضور فرماندار ارومیه، معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری استان آذربایجان غربی در محل نمایشگاه دائمی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه آغاز بکار کرد.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این آیین آغاز بکار نمایشگاه با اشاره به وجود ۱۱۱ نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری مجوزدار در استان گفت: از این تعداد ۸۵ نشریه استانی هستند که ۵۵ نشریه در حال حاضر فعالیت مستمر دارند.
وی افزود: همچنین ۲۹ پایگاه خبری مجوز دار، نمایندگی ۳۰ روزنامه سراسری و ۱۲ خبرگزاری رسمی کشور در استان فعالیت می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه امسال ۹۰ غرفه برای حضور خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و استانی، هفته نامه های محلی، سایت های خبری و برخی دستگاه های اجرایی فعال در زمینه اطلاع رسانی در نظر گرفته شده است که تا روز پنجشنبه این هفته پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
کریمی اضافه کرد: نبود توانایی رقابت عامل اصلی نیمه فعال بودن برخی نشریات و هفته نامه های محلی است.

شایان ذکر است، هشتمین نمایشگاه مطیبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همه روزه بمدت ۳ روز در مجتمع نمایشگاه های فرهنگی هنری جنب مجتمع فرهنگی هنری ارومیه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716560
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.