به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سرهنگ اسدالله مالکی مهمترین وقایع و رخدادهای پلیس استان طی ۲۴ ساعت گذشته استان را تشریح کرد:

- تصادف زنجیره ای مابین سواری سمند و ۲ دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - بالانج که راننده پژو ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد .
کارشناسان پلیس راه علت تامه این حادثه دلخراش را انحراف به چپ از سوی راننده سمند اعلام کردند .

- نوجوان ۱۷ ساله در سد شهید کاظمی شهرستان بوکان غرق شد ، فرد حادثه دیده جهت شنا به داخل آب رفته بود که به علت عدم مهارت در فنون شنا ، جان خود را از دست داد .

- ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیرازی پیرانشهر حین کنترل خودروهای عبوری در محور نقده - پیرانشهر حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه وانت سایپا را توقیف کردند که در بازرسی از آن ۲ هزار لیتر مواد سوختنی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد .

- ماموران انتظامی شهرستان #نقده حین کنترل خودروهای عبوری در محور نقده - ارومیه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را توقیف کردند که در بازرسی از آن ۳۰۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد .
برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۷۵۰ میلیون ریال براورد شده است .

- ماموران انتطامی شهرستان تکاب حین کنترل خودروهای عبوری در محور تکاب - تخت‌سلیمان یک دستگاه وانت پیکان را توقیف کردند که در بازرسی از آن ۱۱۴ ثوب البسه و ۱۱۸ تخته پتوی قاچاق کشف شد .
ارزش کالاهای مکشوفه ۲۵۰ میلیون ریال براورد شده است .

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714470
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.