نائب رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی از برگزاری مرحله سوم مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان با حضور کشور های آذربایجان و گرجستان در ارومیه خبر داد. 
الهام غفاری قره باغ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با نام دریاچه ارومیه و در دو رشته کامپوند و ریکرو در دو بخش آقایان و بانوان از تاریخ 11 تا 13 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. 
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در زمین چمن مجتمع شهید کاظمی برگزار می شود خاطرنشان کرد: در این مسابقات مسافت 70 متر برای رشته ریکرو و 50 متر برای رشته کامپوند زیر نظر ناظران فدراسیون در نظر گرفته شده است، همچنین اینجانب و سرکار خانم زهرا مراد زاده به عنوان داوران این دوره از مسابقات برگزیده شده ایم.
غفاری قره باغ با بیان اینکه روز سه شنبه 10 مرداد آغاز پذیرش و ورود تیم ها به محل برگزاری مسابقات خواهد بود تصریح کرد: این مسابقه در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه به ترتیب در رده انفرادی رشته کامپوند در بخش آقایان و بانوان، انفرادی ریکرو در هر دو بخش و مسابقات میکس تیم و تیمی برگزار می شود. 
نائب رئیس هیئت تیر اندازی آذربایجان غربی در ادامه گفت: استان آذربایجان غربی امسال برای دومین بار میزبان مسابقات تیر اندازی بوده است و امیدواریم این مسابقه نیز همانند سال گذشته در سطح بالایی برگزار شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.