نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی همگام با پیشرفت علم و تکلونوژی پیش می رود .

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی همگام با پیشرفت علم تکلونوژی پیش می رود که از جمله آن می توان به تولید علوم دانش بنیان و نوآوری نخبگان این نهاد انقلابی اشاره کرد که این اقدامات سهم مهمی در توسعه همه جانبه کشور دارد .

  وی بابیان اینکه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، جزو نخستین واحد های جهاد دانشگاهی کشور بودکه در سطح کشور تاسیس شده است اظهار کرد: این مرکز از بدو تاسیس اقدامات مناسبی در زمینه های علمی، پژوهشی و فرهنگی سطح استان داشته است .

قاضی پور با اشاره به اینکه، جهاد دانشگاهی به دستور امام خمینی (ره) و در بحبوحه جنگ با هدف جذب اساتید دانشگاه و توسعه کار های علمی دانشجویان بوده گفت: این نهاد در زمینه های مختلف همچون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و علمی فعالیت می کند که در هریک از این زمینه های اقدامات چشمگیری داشته است و در همه زمینه ها خصوصا آموزش پیشتاز است .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیرجهاد دانشگاهی بر اشتغال زایی جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: از آن جایی که اشتغال زایی برای جوانان یکی از مسائل اساسی و مهم در زمان کنونی کشور است و تمامی مسئولین و نهاد های مختلف باید به آن توجه کنند، جهاد دانشگاهی با اقدامات علمی و پژوهشی که انجام می دهد نقش تاثیر گذاری در این امر خطیر ایفا می کند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.