رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون به 310 واحد در بخش دام و طیور، شیلات، صنایع کشاورزی و تولیدات گیاهی مبلغ 771هزار و 886 میلیون ریال میلیون ریال پرداخت شده است.

اسمعیل کریم زاده درگفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اشاره به وضعیت متقاضیان بهره‌مند از اعتبارات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی اظهارکرد: در این رابطه تعداد متقاضیان ثبت نام شده به تعداد 887 نفر از 8 بانک عامل استان تسهیلاتی بالغ بر 15 هزار و 144 میلیارد ریال در بخش کشاورزی درخواست کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 8 طرح نیمه تمام  بالای 60 درصد موفق به اخذ تسهیلات سرمایه ای به مبلغ 37 هزار و 300 میلیون ریال از بانک کشاورزی شده اند تصریح کرد: 69 واحد نیمه فعال با مبلغ اعتباری 215 میلیارد ریال موفق به استمهال تسهیلات قبلی اخذشده اند.

کریم زاده با اشاره به تعداد واحدهایی که تسهیلات بانکی دریافت کرده اند افزود: 234 واحد راکد و نیمه فعال نیز توانسته اند مبلغ 519 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش از بانک های عامل اخذ نمایند.

وی ادامه داد: تعداد 5 طرح در کمیته کارشناسی با حضور بانک های عامل مورد بررسی و تصویب کارشناسی قرار گرفته و جهت تائید نهایی به دبیرخانه کارگروه ارسال گردیده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.