رئیس کیوکوشین کاراته ماتسویی بانوان آذربایجان غربی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این مسابقات به مدت یکروز و با حضور 320 ورزشکار از 4 استان و 10 شهر کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر سردشت پیگیری شد.
باران گوهری افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در 2بخش کاتا و کمیته در رده های مختلف سنی، اوزان و کمربندها به صورت جداگانه با هم به رقابت پرداختند.
وی اعلام کرد: سرانجام بعد از 1٦ ساعت رقابت سخت و نفس گیر تیم تهران با کسب 23 مدال طلا، 17 نقره و 15 برنز در رده نخست، تیم آذربایجان غربی با 18 طلا، 27 نقره و 59 برنز مقام دوم و تیم کرج نیز با 9 طلا، 4 نقره و 7 برنز در رده سوم این مسابقات ایستاد.
گوهری در خصوص وضعیت این رشتە ورزشی در سردشت، گفت: 40 نفر از بانوان ورزشکار سردشتی به صورت حرفه ای و در سطح کشوری کیوکوشین کاراته ماتسویی را دنبال می کنند و این شهرستان یکی از موفق ترین مناطق در این شاخه ورزشی است.
بر اساس گزارش ایرنا، از مجموع مدال های کسب شده توسط تیم آذربایجان غربی 16 طلا، 17 نقره و 34 برنز به تیم سردشت اختصاص دارد.
120 نفر از بانوان ورزشکار بخش کیوکوشین ماتسویی سردشت دارای بیمه ورزشی هستند.
مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور خانم شیرین خلیلیان رئیس کیوکوشین کاراته ماتسویی بانوان کشور و مسئولان محلی برگزار شد.
شهرهای مهاباد، میاندوآب 2 تیم، نقده، اشنویه، سردشت و ربط در قالب تیم آذربایجان غربی در این مسابقات شرکت کردند.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.