به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان بوکان افزود: این طرح با حمایت مجلس و پیشنهاد دولت مطرح شده تا اختلالات ژنتیکی در کشور بررسی شود تا از افزایش روند معلول زایی جلوگیری شود.
وی همچنین در خصوص اقدامات پیشگیرانه سازمان بهزیستی گفت: امسال 150 مرکز اورژانش اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر کشور راه اندازی شد که 9 مرکز آن امروز به صورت همزمان در شهرستان های استان آذربایجان غربی از جمله بوکان، اشنویه، پیرانشهر، سردشت، تکاب، سلماس، ارومیه، نقده و شاهین دژ به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: در برنامه ششم توسعه به حوزه سلامت اجتماعی توجه خاصی شده و این مهم نوید بخش اقدامات مناسب آینده در حوزه بهزیستی است.
فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: در این شهرستان خیران همواره در کنار دولت بوده و در کارهای عمرانی در بخش های محتلف وارد عمل شده اند که ساخت مرکز اورژانس اجتماعی از این قبیل اقدامات نیکوکارانه است.
جمال خسروی همچنین افزود: مرکز سالمندان میلاد بوکان نیز به زودی ساماندهی و میزان مستمری زنان سرپرست خانوار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
وی همچنین با بیان اینکه مردم شهرستان بوکان همواره همراه و درکنار دولت هستند اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم شهرستان بوکان با 80درصد آرا از اعتدال و امید حمایت کردند.
در پایان این مراسم مرکز اورژانس اجتماعی بوکان افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.