مدیرعامل تامین اجتماعی ازافتتاح بیمارستان خوی طی سه ماه آینده خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، تقی  نوربخش در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیران کل دستگاههای اجرای برگزار شد با اشاره به وقفه طولانی در راه اندازی بیمارستان خوی افزود:  پروژه عمرانی و عملیاتی بیمارستان خوی در حال اتمام بوده و با تامین تجهیزات و محوطه فیزیکی بیمارستان طی 3 ماه اینده افتتاح می شود.

وی با اشاره به احداث دو پروژه درمانی دیگر در سردشت و پیرانشهر اظهار کرد: طی چند هفته اینده عملیات اجرای مرکز درمان سردشت انجام می شود و پروژه درمانی پیرانشهر نیز تا پایان سال اجرایی می شود.

مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: ارتقا سطح درمانگاهی در شهرهای ماکو و سلماس انجام و طی 2 ماه اینده با ارتقاء سطح خدمات به مراکز پلی کلینیک تبدیل می شوند.

نوربخش با اشاره به اینکه تعداد تخت های بخش مراقبت ویژه در ارومیه  به 36 تخت ارتقا یافته است تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در توسعه خدمات درمانی انجام شده که بهره برداری از 6 مرکز درمانی در استان تا پایان سال در راستای ارتقاء سلامت استان رشد خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی تعداد بیمه شدگان آذربایجان غربی را یک میلیون و 140 هزارنفر دانست و اظهار کرد: اگرچه این تعداد بیمه شده سطح پوشش فوق العاده ای نبوده و ضریب نفوذ 35 درصدی را شامل می شود ولی امید است با تلاش این سطح پوشش را افزایش دهیم.  



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.