سجاد بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: این مرکز با هدف علمی کردن فرآیند استعدادیابی و هدایت نخبگان ورزشی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: از سال گذشته وزارت ورزش و جوانان نسبت به تاسیس کانون‌های استعدادیابی در کشور اقدام و برای نخستین بار امسال در شهرستان بوکان فعالیت خود را آغاز کرده است.
بیرامی افزود: با راه اندازی این کانون، فرآیند استعدادیابی ورزشکاران در هیئت های ورزشی شکل علمی تری پیدا خواهد کرد و با هدایت و معرفی استعدادهای ورزشی به فدراسیون‌ها، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی گامی مهم برای پیشرفت نخبگان ورزشی برداشته خواهد شد.
وی افزود: کانون استعدادیابی بوکان از ابتدای مرداد ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد و خدمات مربوط در زمینه استعدادیابی و شناسایی نخبه های ورزشی را انجام می دهد.
به گزارش ایرنا، این دومین کانون مجوز دار در سطح استان است که یکی در شناسایی و مشاوره استعداد یابی ورزشی در شهر ارومیه به عنوان اولین کانون تاسیس شده در کشور و دومی در استعدادیابی چند رشته ای در رشته های فوتبال ، والیبال و ژیمناستیک آقایان در شهر بوکان فعالیت می کنند .
استان آذربایجان غربی پیشرو در تاسیس کانون های استعداد یابی در سطح کشور می باشد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.