شهردار ارومیه گفت: نیمه دوم شهریور شهر بازی مدرن ارومیه افتتاح خواهد شد.

محمد حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی افتتاح این شهربازی مدرن با تاخیر انجام می گیرد ولی نیمه دوم شهریور ماه به احتمال زیاد این شهربازی افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه به مساحت 16 هکتار  می باشد که این مجموعه تفریحی شامل هتل چهار ستاره، باغ گلها، آبشار سه بعدی و موزیکال ، کافی شاب، رستوران، آمفی تئاتر مدرن، کارتینگ، زمین تیراندازی، فوتبال،  والیبال و والیبال ساحلی و باند هواپیماهای  موتوری، قلعه چوبی و در نهایت شهربازی مدرن است.

حضرت پور در خصوص مشکلات مالی که برای افتتاح این شهربازی مدرن در ارومیه وجود دارد، خاطر نشان کرد: روند عملیات اجرایی در شهربازی  چی چست در طی 3 ماه اخیر با وجود بحران مالی در حال اجرا بود ولی در حاضر بدلیل تنگاه های مالی با روند کندی در حال اجرا است.

وی در خصوص اهداف ساخت این شهربازی تصریح کرد: هدف‌گذاری شهرداری ارومیه برای ساخت شهربازی ایجاد شور و نشاط اجتماعی  و همچنین  جذب گردشگر تا شعاع 250 کیلومتری این دهکده است شهربازی مدرن ارومیه در دهکده ساحلی و تفریحی چی چست به عنوان مکان اصلی برای راه اندازی انتخاب شد.

شهردار ارومیه در خصوص امکانات پیش بینی شده برای این شهربازی بیان کرد: شهربازی مدرن ارومیه به تجهیزات به روز شهربازی دنیا مجهز می شود درحال حاضر سه دستگاه از تجهیزات دنیای بازی در مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری چی چست  نصب شده است و ادامه روند نصب دستگاه ها بدلیل مسافرت متخصصان ایتالیایی به کشورشان با تاخیر صورت می گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.