به گزارش ایرنا قربانعلی سعادت روز سه شنبه در همایش طرح هجرت روحانیون مستقر آذربایجان غربی که در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، افزود: این برنامه ها علاوه بر مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان نیز تایید شده است.
وی، نقش مردم در صیانت از انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: پایبندی مردم به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل باید مورد ارج قرار گیرد و در این مسیر باید از اظهار نظرهایی که دشمن را خشنود می کند، پرهیز کرد.
وی همچنین روحانیت را پیوست انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بدون روحانیت در هیچ جایی قابل بحث و مطرح شدن نیست.
وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مسیر رشد را ادامه داد و با نقش آفرینی روحانیان تعالی می یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در ابتدای این جلسه با تقدیر از حمایت های مالی و معنوی استاندار آذربایجان غربی از روحانیان مستقر در این استان، گفت: تعداد روحانیان مستقر استان در سایه این حمایت ها از 46 نفر به 100 نفر افزایش یافته است و در حال برنامه ریزی برای افزایش این تعداد به 200 روحانی مستقر دنبال می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم لوح تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به جهت نشر فرهنگ دینی و حمایت های استاندار آذربایجان غربی در تامین منابع مالی برای روحانیان مستقر در استان به ایشان اهدا شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.