مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه با شرکت 110 نفر از آقایان و 171 نفر از بانوان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی این مسابقات در دو بخش خواهران از تاریخ 31 تیر  و 1 مرداد و در بخش برادران از تاریخ 2 و 3 مرداد برگزار می شود.

اختتامیه این دوره از مسابقات نیز در روز چهارم مرداد با حضور مقامات استانی و منطقه ای برگزاز می گردد.

سرپرست داوران (خواهران ) در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تغییر و تحول مکانی در برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم افزود: انتظارات ما از منطقه آزاد ماکو برای برگزاری پر شکوه تر مسابقات بیشتر بود ولی متاسفانه تا آن حد و اندازه نبود که بتواند نیاز متسابقین و داروان را تامین نماید.

حوریه عقبایی افزود: تمامی داروان متقاضی در سطح بین المللی و سرآمد میباشند و جای هیچ شک و شبهه ای در نتایج قضاوت وجود ندارد.

 وی در ارزیابی سطح کیفی چهلمین دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: حافظان و قاریان شرکت کننده نسبت به سال های قبل دارای توانایی های خوبی دارندکه بعضی از راهیافتگان به مرحله کشوری قطعا مقام آوران استانی خواهند شد.

داور بخش صوت نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به این که برخلاف هرسال این مسابقات با همکاری اوقاف و سازمان منطقه آزاد برگزار شد افزود: به دلیل نو پا بودن منطقه آزاد ماکو و کمبود بعضی امکانات با این حال نهایت سعی خود را به کار گرفته بودند تا میزبانی شایسته باشند.

 مجرد، کمبود زمان را یکی دیگر از مشکلات برای قضاوت به جا و درست دانست و تصریح کرد: پیشنهاد دادیم تا یک تایم اضافی در بعد از ظهر در اختیار ما داروان قرار دهند.

وی سطح توانایی حافظان را بیشتر تحقیق دانست و افزود: انتظارات از متسابقین مرحله استانی بیشتر از این، تلاش مضاعف آنان را می طلبد.

در ادامه در گفت گو با  چند تن از متسابقین، آن ها به بالا بودن سطح شرکت کنندگان اشاره نمودند افزودند: نسبت به سال های پیش استعداد های خوبی در مسابقه حاضر شدند که با توجه قضاوت ها در سطح کشوری برگزار می شود.  


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.