به گزارش ایرنا محمدجواد کبیر روز یکشنبه در حاشیه پانزدهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران و در نشست با خبرنگاران ارومیه افزود: با حمایت های دولت تدبیر و امید گام های موفقیت آمیزی در مسیر استیفای حقوق اجتماعی مردم برداشته شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح بیمه سلامت یکی از افتخارات دولت تدبیرو امید است، اظهار کرد: در زمان حاضر 42 هزار پزشک و 43 هزار موسسه طرف قرارداد اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت کشور هستند.
کبیری افزود: مدیران استانی بیمه باید برای بررسی شرایط پیش رو دنبال بازنگری کمیته های فنی، تقویت حوزه مطالعات، تعامل با دانشگاه و پویایی فضای اداری باشند تا خدمات مناسب تری به مردم عرضه شود.
به گفته وی سامانه ارجاع الکترونیک در نیمه اول مرداد جاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مازندران آغاز به کار می کند تا نیازمندان واقعی از طریق ارجاع در مسیر درمان تخصص قرار بگیرند.
وی با اشاره به اینکه هر شخصی که فاقد بیمه استریال باید تخت پوشش بیمه سلامت قرا بگیرد و این شعار اصلی این سازمان است، ادامه داد: با حمایت های دولت 66 درصد جمعیت کشور تحت پوشش نظام ارجاع قرار می گیرد و همه این ها نیازمند اتحاد و همکاری مدیران و مسئولان استانی و کشوری است.
به گزارش ایرنا پانزدهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران با هدف بررسی چالش ها و فرصت های پیش رو در حوزه توسعه مدیریت و منابع سازمان امروز /یکشنبه/ در ارومیه آغاز به کار کرده است و تا روز سه شنبه در سالن کنفرانس هتل آنای ارومیه ادامه می یابد.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.