مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: اولین جشنواره ورزش های بیلیاردی به نام 12 هزار شهید استان نامگذاری شده است. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی عصر امروز در افتتاحیه اولین جشنواره ملی بازی های بیلیاردی کشور اظهار کرد: اولین جشنواره بازی های بیلیاردی کشور در ارومیه به نام 12 هزار شهید استان و شهیدان حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر امام خمینی و مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده است. 
وی افزود: ضمن تفاهم نامه ای که بین اداره کل ورزش و جوانان کشور و استان تصویب شد ارومیه سال بعد میزبان مسابقات آسیایی در رشته بیلیارد خواهد بود.
 چمن گلی در خصوص میزبانی هایی که سال های آذربایجان غربی از مسابقات ورزشی صورت می گیرد بیان کرد: هر جایی که ورزش باشد مسابقه وجود دارد و این سبب پیشرفت و موفقیت و در نهایت سبب ایجاد فرهنگ والا و اعتماد می شود که خوشبختانه استان آذربایجان غربی در سال های اخیر این اعتماد را به دست آورده است. 
رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ و بولس آذربایجان غربی گفت: نخستین جشنواره بازی های بیلیاردی کشور در ارومیه برگزار می شود. 
علی رضا رزمجو اظهار کرد: نخستین جشنواره بازی های بیلیاردی کشور به میزبانی ارومیه و با حضور 350 ورزشکار و 60 داور و کادر اجرایی و 26 استان کشور برگزار می شود.
 وی افزود: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان در رشته اسنوکر 6 توپ انفرادی، 15 توپ تیمی، 8 بال انفرادی و 9 بال تیمی و در بخش بانوان در رشته اسنوکر 6 توپ انفرادی، 15 توپ تیمی، 9 بال انفرادی و 10 بال تیمی و همچنین در بخش رنکینگ پیشکسوتان برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.